۱۳۸۹ دی ۳, جمعه

این پایان نیست

این ماه اخر را آریانا فقط جیک جیک کرد. (به برچسب ها توجه بفرمایید لطفا) با این روال باید "چای ساعت پنج" را به "جیک جیک های مستانه آریانا" تغییر دهم!
به هر تقدیر خیلی جلوی خودم را گرفتم که مطلبی درج نکنم از مسائل سیاسی و اقتصادی این روزها و بگذارم اینجا یک هوایی بخورد و گوشه ای از مغز خودم هم.
کاسه صبرم اما لبریز شد امشب بسنده می کنم به همین که شاید البته پیشتر مطالعه فرموده باشید.+
گاهی دلم می خواهد عالم ژورنالیستی را رها کنم، برگردم سر جای خودم. دنیای ژورنالیستی انگار نمی خواهد از من دل بکند.

۴ نظر:

Saberkhosravi گفت...

ننویسی که میمیری ...

خانم بوک گفت...

پس با این توصیفات آریانا جان ما که از سیاست نمی نویسم جیک جیک می کنیم دیگه :)

ثمین گفت...

جالبه که سیاست و.... شما رو رها نمی کنند! خودتون رو بذارید بجای ما،که همه رهامون کردن.....

gleam گفت...

بله. مي‌گويند اعتياد مي‌آورد!
چه خوب كه شما بي‌كار نشده‌ايد. من دوستي دارم هم‌حرفه‌ي شما، كه يك ماه درميان بي‌كار مي‌شود و من هميشه براش ناراحتم. يعني اين ناراحتي يك‌جور بدي هميشه با من است...