۱۳۸۹ آبان ۷, جمعه

جغد

به خواب اعتقاد دارید؟ به روح چطور؟!
من دارم. فقط به خواب های خودم و ایرانا(یکی از عزیزانم).
ایرانا اغلب خواب های فلسفی می بیند؛ من خبری! و هر کس برایم پیام آور چیزیست. و خدا نکند خواب عمه دومم را ببینم؛ یعنی یک بلای واویلایی قرار است سرمان بیاد. هزار جور صدقه می دهم. دعا می خوانم. شاید شدتش کم شود.
سه شب پیش خوابش را دیدم. خدا بخیر بگذراند...


پروردگارا! مرا وسیله صلح خویش قرار ده... تا لااقل اگر کسی خوابم را دید برایش قاصد خیر باشم!
الحمد لله علی کل حال





می شد خیلی بهتر پروراند این مطلب را. ولی نای نوشتن ندارم...

۲ نظر:

سید مجیب گفت...

نمایشگاه مطبوعات اینجوریتون کرده؟؟؟

ای بابا، من پست می نویسم که نقدم کنید که تا نظرات و عقایدم و دیدگاه هامو بروز کنم اما شما میان...

Saberkhosravi گفت...

آقا نگران نباش ایشالا که خیره !

(ته جمله حال بهم زن امیدوار کننده بود ! خودم می دونم ! )