۱۳۸۹ آذر ۳, چهارشنبه

کد اجلال!! *

چندی قبل پس از انتشار مقاله ای که حدس می زدم جنجالی شود، و نشد کسی (که درست یادم نیست ایرانا بود یا شاید هم دوست یاهمکاری) نهیبی زد که؛ "آریانا! تو خیال کرده ای مردم از انتهای مغزت خبر دارند؟! یا خیال کرده ای همه قدرت فکر خوانی دارند؟! راست و پوست کنده حرف دلت را بنویس. چرا هی به خود می پیچی تا در لفافه سخن بگویی؟!"
شاید راست می گفت. گرچه آن زمان حق را به او ندادم.
پیش از انتشار پست قبل تصور می کردم باز چنین شود. ولی ازمن بپذیرید گاه پیش می آید آدمیزاد بخواهد حرفی را در لفافه! فریاد زند.
شاید من حق گیج کردن خوانندگانم رانداشته باشم. شاید می بایست در پست قبل رک و روراست می گفتم دلم از امروز بسیج گرفته. بسیجی که مدرسه عشق بود و...
__________
* کپی رایت: کد(رمز) داوینچی!

۸ نظر:

Saberkhosravi گفت...

بنویس که چه طور ما رو شکوندن ...

ز ه ر ا گفت...

قرار بود اداراتمان بسیجی باشد اما بسیج ادارات داریم...
قرار بود دانشگاه و مدرسه مان بسیجی باشد اما بسیج مدرسه و دانشگاه...
سلام

نیکو گفت...

خاطره خاصی از بسیج ندارم به جز بگیر و ببندهای سر پل تجریش که دخترهای جوان را با زور می کردند توی مینی بوس. و در عالم بچگی از خودم می پرسیدم "چرا؟ مگر چه کار بدی کرده اند؟"
اما پارسال فهمیدم که دیگر خیلی چیز ها تغییر کرده است. دیگر خبری از مکتب عشق نیست.تنها تغییر این بود که پارسال روی تمام دیوارها نوشته بودند "بسیجی خائن روزت مبارک" اما امسال نوشته اند " بسیجی قاتل روزت مبارک".

سید مجیب گفت...

سلام
خوبید بزرگوار؟
وقتی سایه همایونی شما بر سر وب ما می افته، قلم بنده هم جونی می گیره و ...
بی خیال این که همه از این ها دلشون گرفته
امااااااا
عیدتون مبارک، ان شاءالله خدا به همه بصیرت بده و معرفت

زنبق دره گفت...

عید شما هم مبارک باشه عزیزم. به امید روزی که با دل خوش عید رو به هم تبریک بگیم.

وایت لرد گفت...

کلمه بسیج که به گوشم میرسه یاد پارسال سربازیم میوفتم.که بسیجی ها میومدن تو پادگان و 2 ماه خدمت میکردن و کارت رو میگرفتن و میرفتن و به ماها پوزخند میزدن!

آراد گفت...

سلام بزرگوار
اتفاقا چند رور پیش با یکی از دوستان هم دانشکده ای صحبت میکردیم ، که آنجا هم یاد سخن آقای حسینی افتادم که فرموده بودند بیشترین مجوز نشریات در دولت نهم صادر شده ولی کسی نبود که از ایشان بپرسد چه نشریه ای را بستید و چه نشریه ای راه انداختید !
زنده باشید ،
آرزوی سلامتی برای خودتان و تمام عزیزانتان دارم !

خانم بوک گفت...

عید شما هم مبارک تشکر آریانای عزیز
تشکر فراوان از لطف همیشگیت و مهربانیت
خوب باشی همواره.